Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

du tar bort din hand ifrån min arm och flyttar bort.

Kategori:

Shit! Det är mindre än en månad kvar nu. Har fått hem papper från ibs om lägenhetsavtal och vilka jag ska bo med i sådär. Vi ska bo fyra i en lägenhet, två i varje rum. Jag ska bo med en ny, de som bor i det andra rummet bor redan där och kommer dit dagen efter jag kommer förhoppningsvis. De två har jag pratat med på Facebook och de verkar vara jättetrevliga. Den ena läser musik och den andra teater. Just precis nu har jag mejlat den tredje tjejen och hoppas på svar där. Det är ju henne jag ska bo närmast liksom. Tycker det är bra att de blandar gamla och nya, så det blir lite man kan få ut av varandra. Börjar kännas kallt om fötterna nu. Hoppas det går över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: