Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Hemma!

Kategori: vardag

Nu är jag äntigen hemma i Sverige! Igår firades det jul med släkten, vilket var ett efterlängtat möte :) Fick många fina klappar, och idag hade vi lite jullekar med fam. Persson, jag vann mest julklappar ;)

Det känns väldigt konstigt att alla här pratar svenska, hjärnan går inte och översätter allt hela tiden. Det var väldigt skönt att köra bil igen, trodde jag skulle ha glömt hur man gjorde, men det är tydligen som att cykla :) Nu ikväll ska jag träffa Sofie, Linnéa och Johanna så ska vi till Lisa innan vi ska ut ikväll och förmodligen träffa ännu mer människor som kommit hem över julen.

Jag tror inte jag kan utvärdera än vad jag har fått ut av USA, men jag vet att det är mycket och att jag har förändrats som person. Jag har fått nya insikter, värderingar och syn på livet. Det är vad jag vet nu, i framtiden kommer jag förmodligen titta tillbaka och se vad denna upplevelsen gjorde med mig, vad den byggde upp i mig. Men all utveckling är ju positiv i vilket fall som helst. :)

God jul och gott nytt år till alla där ute! Hoppas framtiden har massa roligt till er också! <3

Kommentarer

  • Elina Meuller Photography säger:

    sv: Vad roligt att höra! Jag vill använda mig mer av blixtar, men det slutar oftast ändå med att jag enbart kör med befintligt ljus :)

    Svar: okej kör du med studioblixtar eller till kameran, är väldigt intresserad hur du får till så snyggt och dramatiskt ljus!
    Sofie

    2013-01-30 | 11:59:44
    Bloggadress: http://meullerphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här: