Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Farmer's Market och fika

Kategori: vardag

Vaknade av mig själv idag och skypade lite med pappa och Lisa och Vicktor, mamma låg redan och sov. Pratade lite med Henrik med, de ska ju åka hit inatt :D Sen gjorde jag mig i ordning och så kom Lindsay och hämtade mig och vi åkte och kollade lite på en farmer's market som låg nästan downtown. Där säljer de färsk frukt, grönsaker och hemmagjorda saker. Lindsay köpte clementiner och sedan körde vi till ett kafé som jag ska visa för mamma och de. Det var jättegod mat och de hade cupcakes med! Jag tog en fralla som hade en fyllning med typ philadelphiost,bacon och purjolök, jättegott! Sedan tog jag en Oreocupcake till efterrät, matkoma kan jag säga! Vi satt och tog det lugnt i solen ett tag sen körde vi en runda runt en park, sen var Lindsat tvungen att åka så hon lämnade av mig, men det var en väldigt trevlig stund vi hade :)
 

Kommentarer

  • Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

    Sv: Tack! :))

    2012-12-09 | 21:26:33
    Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/
  • Morbror Peter säger:

    Tjena Soffan, bild nr. 6 uppifrån, är det någon slags krabba? Kan du be morsan att köpa 2 fl. "ClearEyes" till mig? Finns i alla "drugstores".

    Svar: det är en spindelkrabba :) jaa ska försöka meddela det :)
    Sofie

    2012-12-10 | 08:53:52
  • carina modliba andersson säger:

    Ja nu alla, nu är vi framme..en aning jetlaggade nu är klockan fyra på dagen här o ni har mitt i natten...åååå hur ska vi hålla oss vakna?? ;/ ska fixa sådana flaskor till dig brorsan :) Solen har varit så skön mot våran frusna kroppar,,i morgon tar vi o prövar stranden men vi nordbor blir de enda som solar, Här pyntar man till jul mitt i värmen..konstigt!! Nu ska vi prova vin o cheese timmarna som de bjuder på hotellet...åå längtar tills den sköna sängen..good bay..Sofie har roligt åt vår svengelsaka..men jaja..så blir det när bönnerna kommer till Amerikat :) Love <3

    2012-12-11 | 01:21:00

Kommentera inlägget här: