Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Off to LA

Kategori: vardag

Igår var en intressant dag, gjorde färdigt min portfolio i portfolioklassen och började på den i photo 2. Begav mig sedan hem och tog på mig träningskläder för vi skulle ner på stan och klättra på klätterväggar. Vi började klättra och det gick bra, sen fick jag lite panik när jag skulle ner men det löste sig till slut. Inte riktigt min grej, men kul att prova. Därefter gick vi och kollade på paraden som hölls på state street. Massa skolor och orkestrar som spelade som ni kan se i föregående inlägg. Idag bär det av till LA vid lunch. Vi ska äta på IKEA! :D köttbullar och gräddsås<3 och sen ska vi gå ut i kväll och kolla på REBECCA OCH FIONA! :D!!

Kommentarer

  • carina modliba andersson säger:

    Hoppas ni haft det bra på konserten :) kram o ni..kör försiktigt :@

    Svar: jaa det var bra :) kram<3
    Sofie

    2012-12-02 | 13:59:32

Kommentera inlägget här: