Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

American Football

Kategori:

Tjenaaa!
Idag har vi lärt oss lite om blixt i skolan och gjort lite uppgifter som var lite kluriga minst sagt...Kommer ta tid det där.. Men efter skolan kom jag hem och hade tråkigt och då följde jag med Micha och Louisa och Lisa och handlade mat på Trader Joe's (de har lite bättre mat där, men måste ha bil för att komma dit.) Sen kom jag hem och åt sallad(!) och begav mig sedan på amerikansk football. Där var cheerleader osv. Men det är nog världens tråkigaste sport! Det händer ingenting och man fattar inte spelet för fem öre. Inte min grej alltså. Kommer bilder snart. Nu har jag fixat lite bilder till tjejerna och snart ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det yoga och plugg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: