Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Labor day!

Kategori:

Idag är det labor day här och det innebär att vi är lediga! Labor day är typ som 1:a maj i Sverige, man går och protesterar för bättre villkor på jobben och sådär. Jag har massor av läxor som jag ska försöka få gjort så mycket på som möjligt. Jag håller just nu på med en powerpointpresentation om hur min portfolio ska se ut i portfolioklassen och det är verkligen svårt! Först ska man välja ut bilder av vad man har gjort tidigare, sen vad man vill ha för typ av bilder i portfolion... Det kommer ta tid! Sen ska vi presentera detta för klassen med. Idag ska jag nog gå ut och gå en runda senare sen måste jag ta ett kreativt självporträttnågon gång under dagen med. HEHE så himla ledig är jag ju inte direkt..
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vad roligt att höra om traditoner som inte vi har här hemma! Det låter intressant det du ska göra. Stort lycka till med dina projekt! Det kommer gå bra, jag tror på dig! Jobba inte ihjäl dig bara ;).

    2012-09-04 | 11:00:17

Kommentera inlägget här: