Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Lördag

Kategori:

Idag har jag vart på zumba, det var en annan lärare så det var lite lättare denna gången och det var bra musik :) Madde och jag köpte blenders efter det och sen åkte vi hem och jag var dödstrött. Sov några timmar sen tänkte jag plugga lite till midtermen i photojournalism (sista midtermen) men jag läste bara lite för det är så jäkla tråkigt. Sedan lyssnade jag på massa musik och Charlotte och Maxime kom hem så vi kollade på en film som heter The Giant Mechanical Man den var bra :)

Igår kollade Madde och jag på I taket lyser stjärnorna och Chocolat, också bra filmer. Vi skulle egentligen gått på utebio nere i stan och sett Chocolat, men bussen kom aldrig så vi orkade inte vänta. Blev myskväll hemma istället. Har inte tagit några bilder på några dagar men imorgon ska jag nog fota en tjej som bor här som heter Sara. Det blir nog bra :) Har även fått förfrågningar om att redigera lite bilder. Vi har också kollat på massa spännande halloween outfits, kan nog bli bra detta! Nu ska jag nog snart försöka sova igen, frågan är om man kan det nu när jag somnade mitt på dagen...

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vad kul det låter! Men du, innebär midterm att det ät tenta? Och är detta i så fall din absoult sista för hela terminen? Lycka till med plugget i vilket fall!!!

    Spännande att se med hur halloween blir där borta, det måste vara meckat för den högtiden. Du får ta massa bilder så får vi se, och likaså inför julen med allt pynt.

    Sköt om dig! Saknar dig superdupermycket! Men det är inte så jättelång tid kvar nu, 62 dagar (till den 22:e dec).

    <3<3<3<3<3

    Svar: None
    Sofie

    2012-10-21 | 13:34:25
  • stressensmamma.blogg.se säger:

    Hej sofie! Nej midterm är typ vad man lärt sig i kursen hittills, sen har vi finals i december så det är vad man lärt sig på hela kursen.. Det kommer nog vara mycket halloween här ja, haha! Spännande! Saknar dig med massa <3 det går fort du! Snart ses vi igen!<3 Hoppas allt är bra med dig!

    2012-10-21 | 23:17:08
    Bloggadress: http://stressensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: