Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Sommarlov!

Kategori:

Igår var det sista dagen i skolan och då gjorde jag ett prov och som jag fick jättebra betyg på så det kunde inte slutat bättre! Efter skolan gick jag hem och följde med Anna och Carro till stranden för Anna skulle surfa, Carro och jag tog lite bilder på stranden då.  Sen åkte vi hem och solade på Carros altan och därefter åkte vi ner till stan och kikade lite. Vi gick till youghurtland och åt frozen yoghurt! mums!

Idag har jag bakat scones(ovanligt) och sen stack Michaela, jag, Louisa och Johanna ner till stan och shoppade och åt på California pizza kitchen! Hittade massa fina kläder! Så nu har jag firat ordentligt. Ikväll blir det en sista fest här eftersom jag är hemma om fem dagar! kram på er <3

Kommentarer

  • Stefan Andersson säger:

    Hej Sofie roligt att provet gick bra , roligt att det redan är hemdax ,så vi kan = knabbas lite igen kram ifrån DADDEN

    2012-05-20 | 07:57:24
  • Sofie säger:

    Åhh vad du är duktig Sofie!!!!! Och shit vad gott det lät med frozen yoghurt, snacka om avundsjuka från mitt håll ;).



    Ahh det är helt otroligt, snart är du hemma igen!!! Jag fattar nog inte riktigt det. Det var så längesen, cirka 5 månader. Och nu ses vi snart igen, det ska bli så fantastiskt, otroligt kul!!!



    Ha det nu så bra :D.



    Puss och kram <3

    2012-05-20 | 15:41:33

Kommentera inlägget här: