Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Våfflor och smoothies!

Kategori:

Nej jag skojar bara, förlåt Peter! :D
Nu är jag ju hemma som ni alla säkert vet. Jag har lärt mig väldigt mycket denna termin som jag spenderat i Santa Barbara och när jag tänker efter har det nog hänt mer än vad det kändes som. Hade inte riktigt tid och ork att uppdatera min blogg så mycket som jag velat, men ska försöka bli bättre på det.
Just nu sommarjobbar jag i parken i Kallinge och ska göra det tre veckor till. Den 16:e augusti är resan tillbaka till SB bokad. Olivia ska följa med mig och spendera hela 17 dagar(!)där. Vi får hitta på massa spännande då innan jag börjar skolan den 27:e. Jag kommer att bo kvar i samma lägenhet, bara byta rum. Så det känns väldigt skönt att veta var alla saker finns och så. Tre nya människor kommer flytta in i min lägenhet också, blir spännande.
Jag fick A i alla ämnen denna termin (stolt tjej)!
I sommar har jag planerat att ta massa bilder och kanske uppdatera hemsidan som Olivia gjort till mig. Kommer rida mycket och så måste jag börja träna lite mer, funderar även på att gå på gym i SB, investera i ett kort.
Det var allt för denna gång.
So long flaggstång!

Bilden är tagen med mitt nya 50mm objektiv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: