Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Sega söndag

Kategori:

Wääee, idag är det segt...
Har gjort läxor och en stor uppgift som jag tror jag ska lämna in imorgon. Det är dock lite luddigt, men det är ju lika bra att vara förberedd. Så det har jag suttit med sen jag gick upp, har hunnit med att prata lite med Johannes på Skype och städat toaletten.

Är ganska trött idag, vi var ute och sprang en runda igår, vilket jag inte gjort sen typ... eh vet inte ens...men jaa orkar inte så mycket så det får bli lite stretching kanske och så. Imorgon är det då media design som väntar mig. Så får vi se vad hon säger om uppgiften.

I förrgår var vi en hästaffär i närheten, här kommer lite bilder på det bland annat:

















Kommentarer

  • Johannes säger:

    Asså, Johannes </3 .



    Puss Sture!

    2012-02-02 | 09:39:21
  • Sture säger:

    Sture was here

    2012-02-02 | 23:46:57

Kommentera inlägget här: