Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Digital Darkroom

Kategori:

Var det som stod på schemat idag. Det är en lektion på fem timmar, men vi slapp några timmar idag.
Denna kursen handlar om bildbehandling och liknande. Så det blir mycket jobb i photoshop.
Verkar väldigt rolig och det verkar vara roliga uppgifter man ska göra än så länge.

Efter skolan gick jag hem och åt och sen gick jag ner till poolen och solade en liten stund innan skuggan kom och förstörde allt. Kände lite på vattnet, men det var verkligen inte badbart!

Just nu sitter jag och försöker ladda ner test-versioner av alla program vi behöver i kurserna, men det går inte jättebra... En del vill inte :S

Du som läser detta och kan hjälpa mig ladda ner adobe lightroom betaversion 4, adobe acrobat X pro, HJÄÄLP!

Här kommer lite bilder på lite smått och gott:


Skolväska typ :)


Vårt sopmonster


Denna byggnaden har jag två kurser i.


En dag på stranden


Fin bäddning :D


Dukat inför Alla <3ns dag :D



Idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: