Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Dagen idag dårå

Kategori:

(hela inlägget ska läsas med norrländsk dialekt)
Vi började dagen med att skjuta en älg, haha nee vi gick till skolan, nästan samma sak. Där blev det info på info igen dårå, fick vårt schema men det hade vi ju redan kollat på Internätet, har dock lite saker som jag får kolla upp efter som det stod lite mystiskt i papperna jag fick...

När vi vart klara gick vi ner till stan och jag köpte mig ett par joggingbyxor jag. Sedan vart det yoga och mat hos Malin och Matilda och begav oss senare på lite hålligång. Det vart skoj minsann.

Tack ska ni för idag tycker jag. /Gnatt <3

(nu kan ni börja tänka på ronnebyska igen)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, vad söt du är. Jag hoppas verkligen att du pratar så när du kommer hem igen ;)

    2012-01-13 | 17:14:56
    Bloggadress: http://joerce.devote.se
  • sofie säger:

    Jaa det blir norrländska blandat med ronnebyska, skånska och stockholmska;) vad tror du om den combon?

    2012-01-13 | 19:09:21

Kommentera inlägget här: