Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

what is love

Kategori:

Har kollat på melodifestivalen idag och poängställningen ligger bra just nu ;)
Har vart på K-mart och handlade bland annat penslar som jag målade min uppgift med, kan lägga in en bild på den en annan gång.
Vi skulle egentligen åka och rida imorgon men jag ska göra färdigt min uppgift i media design som skulle vara färdig ännu tidigare nu...
Igår var vi och kollade på The Vow på bio med Lindsay och hennes kompisar, vi var hemma hos någon av dem innan och åt massa gott :)
The Vow var i alla fall jättebra, men jag fick mycket hemlängtan. Men definitivt att rekommendera till er där hemma sen :)

I Foto 1 så har vi gjort väldigt lite, för det är bara pensionärer där och det tar en timme för de att göra en mapp på datorn... Men vi gjorde en kreativ övning i fredags,vi fick inte veta några steg i förväg, där vi skulle ta med oss 3 tidningar och 5-10 personliga saker. Vi skulle sen ta tidningarna och riva ut allt som vi tyckte om. Därefter skulle vi välja en plats att lägga upp det och inkludera de personliga sakerna i arrangemanget. Sedan gick vi runt och beskrev personligheterna på människorna utifrån det vi såg i kollaget. Väldigt intressant hur mycket man kan se genom att göra så här.

Så här är mitt kollage, vad ser ni som är jag i detta?

Kommentarer

  • Stefan Andersson säger:

    Jag ser peace and love Sofie ,i collaget annars är det väl inte lätt att säga något om någon DILEVA skulle vunnit DADDDDDDO

    2012-02-12 | 11:55:01

Kommentera inlägget här: