Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Camp Refugio

Kategori:

Har haft en helt underbar dag på Camp Refugio. Lindsay tog med mig och Linnéa(en tjej som bor i mitt område som jag känner lite) till ett campingställe där hon och hennes tjejkompisar skulle samlas för att ha en "retreat"weekend. Typ komma iväg från all stress och bara slappna av. Så det var vad vi gjorde. Vi började med att utforska stranden och det var jättefint väder och hur coolt som helst med snäckorna och allt(se bilder).
Sedan lekte vi lite lekar och spelade kort till solen gick ner och det var så fint. Sen såg man alla stjärnorna och då började de grilla för det blev lite kallt. De spelade gitarr och sjöng och därefter åt vi chilli och pizza, helt underbar stämning med underbara, positiva människor. De här människorna är så himla öppna för allting( de är jättekristna allihopa, men accepterar att jag inte tror på något och försöker förstå varför och jag försöker förstå dem, riktigt intressant!). Vi lärde de lite svenska fraser och Lindsay börjar lära sig rätt mycket svenska, hon vill så gärna och det är ju jättekul :) När vi frös alldeles för mycket så åkte vi med Lindsay igen och handlade lite till morgondagen. Linnéa och Lindsay och några fler ska gå till kyrkan och därefter ska vi FIKA! En ny svensk grej vi ska lära dem, så jag antar att jag ska baka imorgon ;)
Fick även min kamera som jag skickat efter från ebay, vill ut och prova den nu!:D
Här kommer bilder från denna fina dag.




Linnéa och Lindsay









Making s'mores





Så vackert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: