Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Ledig torsdag

Kategori:

Det innebar sovmorgon, satte mig sedan med lite läxa och Skype för att därefter sola lite vid poolen. Åt lite lunch och tog det lugnt, sen följde vi med de andra tjejerna och handlade mat. Ni kommer inte tro mig men köpte en sallad och åt upp hela den! Kom sedan på skrivhumör så gjorde färdigt en läxa och det kändes väldigt skönt att ha det färdigt :) nu ska jag gå och lägga mig för det är tidig lektion som gäller imorgon...

Kommentarer

  • carina modliba andersson säger:

    Åååååå det var det bästa jag hört på länge..fortsätt med sallad o annat grönt o gott..hahahah..vill oxå ha mer värme men det ser ut som hösten knackar på ;( ha det bäst nu o njut av Olivias sista dagar .kramar till er <3<3

    Svar: Hahah har ätit det några gånger nu, det är ju inte gott direkt... jaa jag vill hellre vara hemma och ha kyla än att vara här och ha värme :( imorgon åker Olivia :S kram <3
    Sofie

    2012-08-31 | 07:48:02

Kommentera inlägget här: