Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Hej alla barn nu blir det barnprogram!

Kategori:

Titta här vad farbror Frej tar fram!
Nej, men aa, här har vi lite fint och varmt väder medan ni har snö därhemma! MoHHAHAAA! Fick reda idag på att Linus hade vart busig och tuggat lite på en annan häst så han står i en egen hage, men det gör ju inte så mycket. Tror att han måste ha vart väldigt arg på den hästen, för han har aldrig bitit någon så :S
Anyways.
Det är mycket att göra i skolan nu, ingen rast och ingen ro. Har precis gjort färdig en 13 sidig inlämning till media designen.. puh! skönt att ha det klart. På fredag ska vi redovisa om en känd fotograf vi har tagit reda på saker om. Jag har jagat fakta om Robert Mapplethorpe. Sen ska man även redovisa en bild som man tagit exakt samma ljus och exakt likadan(så gott det går.) jag har tagit kort på en vit lilja som växer vilt här(!) men tog den dock till studion för att få till ljuset så bra jag kunde. Jaa vi har börjat komma igång med studion ordentligt nu och det är riktigt skoj att få leka runt där! Börjar bli en mästare på att skriva ut, så kommer nog ha många bilder med mig hem...
Imorgon bär det nog av ner till stranden för det ska bli väldigt varmt då!
Ha det så bra i kylan! ;)
Nu vill jag hem till Sveriges sommar och grilla korv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: