Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Dimma i april

Kategori:

Började dagen med fotolektionen. Där gjorde vi ett enkelt prov och presenterade vår kända fotograf. Den delen gick inte så bra tyckte inte jag, jag glömde massa jag skulle säga. Men men, sen skrev jag ut lite bilder till min portfolio och det tog ju lite tid. När jag kom hem så åkte jag, Anna och Liwi med deras amerikanska kompis Joe till ett ställe som heter Backyard Bowls. Det är typ fruktsalladsskålar med lite honung och musli och sorbet/smoothie typ :) JÄTTEGOTT!



Sedan begav vi oss hem för det hade ju gått från tjock dimma till strålande varmt solsken och Anna ville ut och surfa innan vågorna blev för stora. Det började med att Anna inte hittade sin våtdräkt, hon hade hängt den på tork på balkongen och tydligen ramlat ner för de som städade här hade hittat den där nere och lämnat in den på kontoret. Men det var ju tur. När vi väl kör bort till stället där det är lätt att surfa är det alldeles dimmigt och man kan inte se något knappt nere vid vattnet. Lite oturligt, men Anna ska surfa imorgon istället om vädret tillåter det då. Vi fick i alla fall se en häst åka bak på en bil tillsammans med en hund och fick klappa den med ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: