Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

40 days

Kategori:

Japp, idag när jag skriver detta är det bara 40 dagar kvar här! Ska bli skönt att komma hem, men vi har haft en rolig tid här nu, bara slutklämmen kvar i skolan nu med flera olika portfolior att skriva ut och så vidare. Jag har lärt mig väldigt mycket som känns helt naturligt nu.
I påsken gjorde vi inget särskilt förutom att Anna var rolig och ordnade en äggletarjakt! jag vann hihi! Godisägget var det närmsta vi kom påskmat. Men jag tycker ju ändå inte om sånt så det gör ju inget ;D
Anna och jag var en morgon på en ranch och kollade lite och klappade hästar, vilket fick mig att längta ännu mer efter Linus och att rida, men snart så!
Vi hade även lite fest för Anna och Liwi som fyllde år så jag sminkade alla i lite häftiga sminkningar den dagen och tog lite bilder, som jag eventuellt kommer att använda till någon portfolio. Jag har kollat upp vilka kurser jag vill ha nästa termin för vi ska registrera det den 8:e maj och då måste man veta vad man vill ha innan. Så jag ska ta lite foto, grafisk design, webdesign och hiking tror jag :D wiee!! Hoppas nästa termin blir awsome!
Jag har vart lite sjuk nu med, men doktorn trodde bara det var lymfkörtlarna så jag fick antiobiotika så får hoppas det går över efter denna kur.
Jaaa men hoppas ni hade en bra påsk och att ni åt mycket gott! Nu ska jag sova så man orkar gå upp tidigt imorgon och ha femtimmarslektion....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: