Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

29

Kategori:

29 dagar kvar till jag lämnar landet. För denna gång.
Just nu är det väldigt mycket att göra på väldigt kort tid. Känner mig lite stressad men det går över...
Idag har jag varit i stan med Liwi och kollat lite. Hade Digital Darkroom idag och det var ganska drygt men spännande för vi fick se en video om den nya versionen av photoshop(redigeringsprogram) och dess nya funktioner! Massa spännande.
Jahaa ja, sen har jag kollat kurserna till hösten igen och då hade de uppdaterad det så att jag måste ha foto på fredagsmorgonen(igen!) och då kan jag inte ta hiking heller.. Hoppas de ändrar det igen..
Hur är det med er där hemma?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Åhh längtar till 29 dagar har gått!!!



    Låter spännande det du gör just nu och det du ska göra till hösten :).



    Det är bara bra här hemma. Hade en fin födelsedag, en mycket bra praktiktid på capio och alla mår bra.



    Sen har vi också jättemycket i skolan ända in i slutet. På de sex veckor som återstår ska vi få tillbaka en hemtenta, opponera på projektplanerna, göra de ändringar som uppkommer under opponeringen, skriva en tenta inom barn i vården, graviditet och förlossning och äldres syn och hörselsjukdomar. Dessutom ska vi börja på ett nytt tema i psykiatri där vi ska göra ett arbete och skriva en tenta.



    Så med andra ord. Vi får kämpa på som attan båda två. Men ungefär lagom till du kommer hem el några dagar efter kan jag lägga detta bakom mig och fokusera på att verkligen ta ledigt i den mån det går med tanke på sommarjobbet. Men fokus kommer också ligga på att ta igen hela våren som vi inte har kunnat ses på! Jag ser så mycket fram emot att vi ska träffas igen. Känns som en miljard år sedan.



    Du får ha det så bra!



    Sköt om dig :)



    Puss och kram <3 <3 <3

    2012-04-25 | 15:33:16
  • Lifa säger:

    Heeeeejeeee!

    Jag skulle bara säga att jag hoppade idag, men saknar min lilla hopptränare:) hoppade 70 idag, de va hööögt! Hihi ha de gott nu å njut sista dagarna för denna terminen.

    Löööve / Sis

    2012-04-25 | 20:27:15
  • SofieA säger:

    Lisa: Hahha oj oj oj! det var högt minsann! ;) hörde du mina ord när du hoppade? Kram



    Sofie:Jag tror tyvärr inte jag har tid att svara på ditt brev(att det kommer fram i tid och så), men vi kan ju skriva här eller någon annanstans.Hihi idag är det 28 dagar! Härligt att alla mår bra och du har haft det bra! Oj, det låter som om det är mycket att stå i för dig med! Men nu kör vi det sista, lägger i den sista växeln! Ledigheten är nära, även om jag ska jobba lite sen. Sommar <3 Snart ses vi!

    Kram<3

    2012-04-26 | 06:02:57

Kommentera inlägget här: