Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Working with light

Kategori:

Det har blivit mycket läxa och skola nu senaste dagarna. Vi skulle gått på bröllopsmässa i söndags, men istället gick Madde och jag och fotade bilderna som jag la upp. Nu har jag suttit med en uppgift och tagit kort på en glödlampa för att göra någon "sacred geometry". Har lagt upp min cykel på Craigslist och även en annons om att jag söker modeller att fota, det är två som har hört av sig på den annonsen :) Så på torsdag ska jag fota en tjej med dreads och en orm! Ska bli intressant och kan nog bli några coola bilder tror jag, det är ju en bra erfarenhet att fota människor som inte kan svenska och som jag aldrig träffat förut :) Nu ska jag äta min mat som jag lagade igår! Biffgryta med kycklingris och gurka :) kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: