Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

What doesn't kill us makes us stronger

Kategori:

Idag har jag tagit itu med ett stort problem, vet inte om det hjälpte... Men iafl, har nog blivit lite bättre i förkylningen och har vart uppe från sängen typ hela dagen. Har gjort klart min presentation som jag ska presentera imorgon bitti, vill inte :( Men man måste ju göra jobbiga saker också... Ikväll var vi på bio; The Words hette den och den var jätteinvecklad så jag kan inte riktigt förklara men den var väl okej :)
Imorgon är en ny dag, får se vad som händer då.

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Vad den som insheepsion gånger 6? :o

    Svar: Insheepsion?;)puss
    Sofie

    2012-09-10 | 09:05:44
  • dadden säger:

    Hej Sofie SÄMPA på ,jag håller på dig kram från DADDENNNNNNNN

    Svar: <3
    Sofie

    2012-09-10 | 12:31:24

Kommentera inlägget här: