Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

We could be heroes, just for one day.

Kategori:

Har precis vart och kollat på "The perks of being a wallflower" på bio med Charlotte, Madde, Matilda och Angelica som bor i en lägenhet här i "Little Sweden" som en del vill kalla det. HELT FANTASTISK FILM! se den när den kommer till Sverige! Mysig känsla och helt fantastisk musik!

I alla fall, idag har jag vart i skolan och det var tråkigt. Vi hade kritik i två och en halv timme! Sen skulle vi ta bilder i studion som vi inte hann med så det ska vi fortsätta med nästa gång... När jag kom hem så städade jag köket och sen har jag lekt lite med min nya dator :) fixat svensk tangentbord på den och så, sitter med den nu! Underbar!

I helgen kommer det nog bli mycket läxa att göra. Har många bilder som ska tas, ska skriva ett cv och göra business och promocards för mig själv. Det sistnämnda är ju ganska roligt i alla fall. Har en sån hemsk huvudvärk ikväll så får väl sitta uppe till det går över.

Though nothing, nothing will keep us together
We can beat them, for ever and ever
Oh we can be Heroes, just for one day

Kommentarer


Kommentera inlägget här: