Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

The importance of being idle

Kategori:

Tjenaa! Idag har jag verkligen segat! Olivia och jag tog en taxi till flygbussen hon skulle ta tidigt i morse och sen åkte jag hem igen och fortsatte sova... Bakade en kladdkaka senare och sen somnade jag igen, var verkligen helt utmattad. När jag sedan vaknade igen kände jag att jag behövde röra på mig lite, försökte göra lite yoga men orkade inte. Bestämde mig för att gå ut och gå en runda, genast när jag tog på mig mina nya skor och gick ut i den perfekt svala luften fick jag ny energi :) Så nu är jag taggad på att skriva in mig på gymmet imorgon och vi ska eventuellt ta något pass då med :)

 
 
 
I don't mind
As long as there's a bed beneath the stars that shine
I'll be fine
Give me a minute
A man's got a limit
I can't get a life if my heart's not in it

-Mando Diao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: