Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Homework

Kategori:

Läxan hänger över mig, vill inte skriva massa tråkiga saker, men måste göra det till imorgon så det är väl bara att sätta igång.
Tänkte berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna :)
I fredags gick jag i skolan och vi lärde oss hur man fyller i hårda skuggor med blixt. Det gick väldigt bra faktiskt, så det var ju lite roligt då. Nu har vi fått i läxa att göra 6 kreativa blixtbilder...
I alla fall. Eftermiddagen spenderades nere på stan med Madde och Anna, vi åt på yoghurtland och gick och kollade i affärerna. Sedan gick Michaela, Louisa och jag på bio på kvällen. The house at the end of the street, en skräckfilm. Den var bra tyckte jag, lagom läskig ;)
Sen åkte vi hem till Michaela och Louisa och åt pumpapaj som de gjort, det var något man aldrig provat innan, så det var intressant!

Igår, lördag, så sov jag länge och sen begav jag mig ner till gymmet och gick lite på crosstrainerssakerna och sen gick jag på ett yogapass. Det var skönt att sträcka ut ryggen och allt, sen satte jag mig i det varma bubbelbadet. Var lagom trött när jag kom hem så skulle jag försöka göra läxa, men det blev tvätt och annat. Nu är det alltså hög tid att ta tag i detta. :( wish me luck!

Kommentarer

  • Amme säger:

    Good Luck Sofie!

    2012-09-24 | 11:35:22

Kommentera inlägget här: