Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Ringing bells

Kategori:

Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan, det vi gjorde var att leka lite med olika saker man kan göra med typsnitt. Men det var inget som jag tyckte passade min stil så jaa, jag gjorde uppgiften och sen satt jag och googlade massa inspiration resten av tiden. Fick jättemånga idéer som jag plitade ner i min inspirationsbok.

Var jättetrött när jag kom hem, (har vart ca 30 grader här idag, om inte mer), så jag åt och gick och la mig. Sov någon timme sen kom Charlotte hem och då gick vi ner på stan och skulle ta bilder till photojournalismklassen. Vi gick runt lite på State Street och gatorna omkring. Händer alltid något spännande där. Vi var även i en second handaffär där jag hittade massa fina saker som jag ska använda vid fotograferingar! Klänning och annat för bara 7 dollar! Sedan var vi i en hobbyaffär och inhandlade annat som jag ska leka med, kommer bli hur fint som helst!

När vi kom hem så lagade jag kycklinggryta och rotfrukter i ugn. Nu ska jag nog kolla på något program på någon playkanal så jag håller med uppdaterad med Sveriges tvtablå!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: