Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Photojournalism - SWAT

Kategori:

Idag har vi vart på Kmart och jag köpte lite till en photoshoot som jag ska ha i skolans studio imorgon med Madde :) ska göra lite olika årtionde tema på det.
Hittade en ny bh och lite sånt också så det var ju bra. Denna vecka har gått väldigt fort, har gjort mycket men ändå lite. I måndags var jag rätt trött så då gjorde jag inte så mycket alls, i tisdags hade vi photojournalismklassen och då kom det ju en polis som var med i SWAT och pratade lite och sen fick vi ta kort när det fejkade en scen med att gripa en kille i klassen. Det var lite roligt faktiskt. I onsdags var jag ganska arg, bland annat på webdesignlärare för han verkar konstig och orättvis. Jag var även på gymmet och provade turbo kick( typ kickboxning) men det blev maskinerna efter halva lektionen. Idag har jag varit ute och gått en runda och som sagt vart på Kmart. Nu ikväll har jag färgat håret på Charlotte och imorgon är det ju tidig skola som gäller :)
 
Bilder från photojournalismklassen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: