Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Painted by numbers

Kategori: vardag

Mår så jävla bra idag! Har beställt biljetter till Rebecca och Fiona och vart och tränat och bara mått bra idag! Trots fetemunsåret som gärna vill befästa sig länge och annat stökigt så känner jag mig helt lugn inombords. Terminen är snart slut, det kommer bli mycket att göra nu, men känner ändå att jag kommer klara av det. Snart kommer min fina familj och pojkvän och det kommer bli ultramys! Bye bye America, Hello reality!
 
Tänkte att jag skulle posta en dagens låt varje dag och idag är det Painted by numbers med The Sounds!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Åhh vilken härlig läsning!!! Blir alldeles lycklig och känner att snart kommer du faktiskt hem. För gott!!!! Så himla kul!!! Längtar så mycket! <3

    Svar: hahah jaa kommer bli skönt<3 ;)
    Sofie

    2012-11-15 | 16:46:19
  • Amme säger:

    Längtar efter att få träffa dig till Jul! Extra roligt att vi ska vara hos Lisa och Vicktor och fira julen! Mormor och Morfar kommer ju också. De fick ju ställa in sin utomlandsresa som du kanske vet! Härligt när vi alla "galningar" strålar samman! Puss och Kram!
    Ps: Dina gamla kollegor i Parken Glenn och Tommy (Bill och Bull) ville följa dej på din sida så jag gav dom webadressen!

    Svar: jaaa det ska bli jätteroligt, jag har ju inte ens sett deras hus.. hahah idioternas paradis när jag kommer hem! :) vad roligt! .)
    Sofie

    2012-11-15 | 18:50:52

Kommentera inlägget här: