Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Hallihallå

Kategori:

Slutklämmen på g. Har gjort klart mina fotoportfolior idag, och skickat in till skolans tävling några andra bilder. Har sedan suttit och myst på en gräsplätt med Carro och Liwi, sen kom Anna ett tag också. De senaste dagarna har jag bara gjort läxor konstant ungefär. Det har varit tighta deadlines att hinna med, och jag har gjort mitt bästa. :) Det har varit lite kaos och lite saker som inte fungerar som man vill men det kommer nog bli bra till slut... 19 dagar kvar idag till hemresan!
Tack för brevet mormor! Det är så kul att du uppdaterar mig om vad som händer :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vilken fin bild!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Snart ses vi!!!!



    <3<3<3<3<3<3<3<3

    2012-05-05 | 16:00:55

Kommentera inlägget här: