Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

fint!

Kategori:

Hade en väldigt fin kväll igår och dagen idag kunde inte börjat bättre! Jag bakade brownies till våffelfrukosten som vi skulle ha borta i dem andras lägenhet. Alla samlades och åt våfflor, brownies, massa frukt och läsk. Vi hade lite "skattjakt" och det blev några tal av de som åker hem denna termin. Efter det satte vi oss ute och fick varsitt pappershjärta med vårt namn på och så skickade vi runt det till alla och så fick man skriva något fint/roligt på! hahaha det var det roligaste asså! jaa sen gick vi bort i skolan och satt i solen och brände mig lite, vi gjorde lite makraméarmband och bara tog det lugnt. Sen gick vi hem och jag började packa ihop mina grejer för jag åker ju snart kom jag på(smart tjej). Sååå jaaa nu är det nästan så att man kan räkna timmarna! ska bli skönt att komma hem till min egna säng och sova <3 nu ska jag sova här :) godnatt på er! <3


bild från när vi åkte till vegas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: