Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Update

Kategori:

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men här kommer lite information:


Jag har köpt en snygg lite cykel att cykla på häromkring, skoj skoj!

Jag har pluggat massa till midtermsen, vilket vi har haft ett idag och har nästa på fredag och resten nästa vecka.

Taggar inför Spring Break!

Varit med Anna och surfat, var lika kallt i vattnet...

Har gjort det vanliga, handlat, lagat mat, städat och tvättat och gjort läxa och si och så.

Idag har det varit väldigt grått väder, kallt på morgonen men blev lite varmare senare. Vi har ju förresten ställt om till sommartid(?) och nu är det bara åtta timmars tidsskillnad mellan Sverige och Kalifornien. Det gick sådär med mitt godisförbud... klarade första veckan någorlunda, men inte så lätt att bli av med det i detta land. Jaoo, nu ska jag nog ta och se om jag kan hitta något roligt att titta på, kanske se om det finns Sunes sommar någonstans?


Anna bakade bullar mitt i natten, jag kollade på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: