Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Buenaventura

Kategori:


Jaa, Anna, jag och Carolina var uttråkade och tog ju en tur till Buena Ventura, en stad som var väldigt underlig. Den består ungefär av bokaffärer och secondhandaffärer. Men det var trevligt och vi tog en fika på ett ställe, en brownie som smakade marsipan och vattnet som smakade klor(var vanligt vatten)... mysig dag ändå.Ni vet ju att jag gillar gamla, roliga loppissaker och sånt. Hittade en inlåst katt som ni kan se på en bild, massa speciella grejer.
 När vi hade undersökt ungefär varenda vrå, begav vi oss till Camarillo, där finns massa outlets, så vi kollade bland annat i Converse affären, men det fanns inte så mycket roligt där. Hittade ett par skor, men de fanns ju givetvis inte i min storlek... Vi åt goda såna där varma pepperonikringlor som smakar typ pizza och som man doppar i ostdipp<3 godaste jag ätit här tror jag ;)

Sååå ha så kul med denna bildbomb!





































Kommentarer


Kommentera inlägget här: