Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Dålig dag

Kategori:

Japp, dags igen för en dålig dag. Imorgon flyttar Linus och det har varit mycket känslor kring detta. Min största rädsla är att han ska dö när jag är iväg och att jag inte hinner ta farväl. Förhoppningsvis finns det inte en jättestor risk att han ska göra det, men som allt annat så kan man ju aldrig veta. Att säga hejdå till honom kommer nog bli svårast. Den som inte har häst eller något annat djur förstår nog inte riktigt hur jag tänker... Jag kan förklara det genom att säga: Linus är mer än en vän, han är den som alltid finns där vare sig jag är glad elller ledsen, den som tröstar en när man mår dåligt, den som gör mig glad varje dag. Och nu ska jag byta livsstil helt för ett skolår och det kommer bli jobbigt. Jag hoppas för allt i världen att ingen dör när jag är borta, för det kommer jag inte orka. Saknaden är svår redan från början. Nu ska jag skingra tankarna och umgås med min underbara pojkvän <3

Kommentarer

  • Idakusin säger:

    åh Sofie <3 detta är ett gammalt inlägg jag vet, men jag vill ändå förmedla detta till dig ifall du får återfall ::D

    jag lovar att det egentligen inte kommer vara några större förändringar när du kommer hem igen ;) och jag och Johanna lovar att kolla till så Linus har det bra med jämna mellanrum :D inte för att jag tror att han skulle ha det dåligt... men ändå!

    efter ett par dagar eller veckor kommer du nog känna att du har ditt hjärta delat hos två ställen. både här i ronnebyt och i americano. och allt kommer kännas rätt och på plats då :) håll ut bara!

    we will be right here waiting får you vad som än händer. och vi är inget annat än glada för din skull ska du veta <3 :D

    2012-01-08 | 23:43:24

Kommentera inlägget här: