Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

9/1

Kategori:

Tänkte berätta lite vad vi gjort idag :) +massa bilder


Var inte glad imorse, men min fina pojkvän hjälpte mig (älskar dig<3), så jag tog mig upp ur sängen. Michaela och jag gick efter frukost ner till stan och kollade lite, jag köpte strumpor och en liten ful spegel :) Det är verkligen en mysig stad att promenera i! Vi gick sen hem och gick på boendemötet här vid poolen. Det var ingen sol där och tog inte med någon kofta så det blev askallt. Ibs bjöd på dricka och mackor. Sen gick vi tillbaka till lägenheten och gick nästan direkt igen. Vi begav oss åter igen ner till stan och kollade läget. Vi skulle gå på bio och det finns många biografer att välja mellan i SB, vi kollade på New Year's Eve, den var helt ok. Därefter gick vi hem och nu sitter jag här och lassar upp bilder ;) kram på er! <3

Skolans skylt vid infarten.Fina julrenar :Dundrar hur man spelar det?HEHEH vill du ha sån pappa?Piren
 Vill visa er allt, men börjar med detta för nu måste jag sova :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: