Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Super Bowl och The Star Spangled Banner

Kategori:

Hallå ja!
Igår var det en rolig dag! Vi var på taco bell och åt och det var jättegott! Quesadilla med kyckling <3
Dagen innan det var vi på yoghurtland, vilket smakade ungefär som mjukglass fast med olika smaker och sen får man välja själv vad man vill ha på ( typ godis, frukt osv.)

Efter vi hade varit på taco bell så handlade jag snacks som vi skulle ha för vi hade blivit bjudna av en tjej som heter Lindsay och är från kalifornien- de skulle ha superbowl party!
Super Bowl är  amerikansk football som alla kollar på tillsammans och äter massa onyttigt till. Vi lärde oss även att kasta en amerikansk football, vilket inte var helt lätt...
På kvällen färgade jag håret och det blev inte som på paketet men helt okej.

Idag har jag jobbat lite i illustrator, så jag har gjort om en bild till en illustration.
JAA vi var på Glee med , Liwi och jag och på onsdag ska vi då sjunga the star spangled banner i idrottshallen på den där bröstcancerinsamlingsgrejsaken... :D men det ska bli intressant!

Ha det bra!
<3



Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, jag färgade håret igår. Blev inte heller som på paketet ;) Shit, vad kassa de är^^

    2012-02-12 | 13:02:15
    Bloggadress: http://joerce.devote.se
  • Sofie säger:

    hahah jaaa, kom på att det inte var så lätt att gå från blond till rödhårig heller xD

    2012-02-14 | 05:22:26
  • Johanna säger:

    Jag fattar inte vad du menar? ;)

    2012-02-14 | 21:35:00

Kommentera inlägget här: