Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Jode!

Kategori:

Hejsan hoppsan!
Idag har jag vart på media design och gjort läxor och vart på glee :) Imorgon ska Liwi och jag kolla in boxningsstället och se om det är något att ha, därefter ska jag förhoppningsvis inhandla lite så jag kan göra KALL bearneisesås :D såg det i ett recept att man kunde ha creme fraiche och pulvret från påsen med bearneisesås och blanda samman dessa. Spännande! Vad som var mer spännande idag var ju att jag fick reda på att My hade fått sin tjocka bebbe :D såå söt så! Kul för Alva att hon får någon att leka med, hoppas hon inte blir som Lisa bara, och virar in den lille i en gardin och sätter en kopp för munnen som hon gjorde med mig! -.-
hahaha!
På fredag ska jag till LA med skolan och kolla på några fotoutställningar, tror det är mest med redigering och sådär, och vara där för dagen, det ska bli kul!

Ha det så bra där hemma :D Många kramar och tankar till er!



Fin parkering!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: