Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

GLEE

Kategori:

Har vart och hälsat på och kollat in Glee-club precis, det var ganska kul :D Det är inte likadant som i tv-serien men man får ju sjunga lite i alla fall. Sååå,  vi sjöng typ nationalsången här, för de ska sjunga på en basketmatch nästa vecka. Om jag ska fortsätta vet jag inte än, det blir ju rätt mycket träningar och sådär, men får seeeeeeeee....
(Igår var vi på collegechoir, men det var till klockan 10 på kvällen så det kändes inte så lockande.)

Jag har fått mina beställda saker från ebay, vilket var en bok och ett mobilskal, skalet blev en totalsumma på 21 kr :D hihi

Alla ämnen går jättebra och jag tycker jag hänger med bra, men det är ändå tillräckligt mycket utmaning för att det ska vara intressant. Så idag hade vi media design och skulle ge varandra kritik på Scribblerteckningarna vi gjorde. Imorgon är det läxor och digital imagining som gäller.

Btw, så är kakorna ASABAJSJASJASJADAAgoda här, så om jag kommer hem och ser ut som Tjorven så är det inte mitt fel ;(


Kommentarer

  • Tilma säger:

    TJORVEN<3<3<B Så cool ju

    2012-02-02 | 08:05:50
    Bloggadress: http://lostlikehell.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Bruden, glöm inte ta en tur till SF. Hot Cookie!<3

    2012-02-02 | 09:37:47
  • Sofie säger:

    Tilma: Hatar Tjorven xD då är jag hellre båtsman <3

    Johanna: Nee jag lovar;), till spring break blir det nog!

    2012-02-02 | 23:46:12

Kommentera inlägget här: