Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Web design 1

Kategori:

Det har varit mycket nu i skolan, idag har jag haft webdesign. Kan ju inte påstå att jag är så himla insatt i det där ämnet, men det är ju därför jag är där i och för sig...
Det är förvånansvärt mycket läxor redan nu och jag har vart frustrerad ca 3 ggr för saker som jag inte förstår riktigt. Nu har jag rett ut det mesta och ska nog kunna ta mig igenom dem här kurserna smärtfritt men med mycket möda.

Photojournalismklassen verkar jätterolig! Vi ska på studiebesök på en brandstation och ta bilder där och det kommer massa föreläsare till oss. Bland annat poliser och folk som jobbat inom yrket länge.

Olivia och jag begav oss ner till State street på eftermiddagen för vi behövde köpa bläck till skrivaren. Jag behövde även köpa nya solglasögon för jag råkade ju lägga mig på mitt bästa par :( Såå det gjorde jag ju också, det var bara det att när jag kom ut från affären gick dem sönder... Så fick gå tillbaka med dem och fick ett likadant par som jag nu inte vet om jag vågar använda... haha.

Orkanen Isaac är ju på väg över New Orleans och Louisiana och vi kommer nog om några dagar få regn pga av detta. Hoppas det inte blir värre bara, men det tror jag inte. Vi får passa på att njuta av vädret medan det är fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: