Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Olivias födelsedag & en dag på stranden

Kategori:

Igår fyllde Olivia 18 år och det firade vi med Starbucks(kaffe), Backyardbowls(asgoda frukt och müsliskålar), låg vid poolen och åt pizza på California Pizza Kitchen. Det blev en lugn och skön dag. På California Pizza Kitchen fick Olivia en gratis sundae för att hon fyllde år. De andra tjejerna i lägenheten hade köpt en browniekaka och bakat det till henne. Mycket ätande men vi gick väldigt mycket också.
 
Idag har vi utforskat en ny strand uppåt andra hållet. Det var jättefint och man fick ha lösa hundar där och det var lite roligare då. Vattnet var verkligen helt underbart svalkande då solen är stekhet. Olivia brände sig idag igen... Imorgon börjar skolan klockan åtta( YAY! not) med portfolio. Det ska bli spännande, har redan kollat lite vad vi ska göra och det verkar svårt men lärorikt. Så nu ska jag snart gå och lägga mig, hoppas att ni har det bra där hemma :) Kommentera gärna så jag vet att ni lever :D
 
Kram!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hej Sofie!

    Jag är inne på din blogg varje dag för att hålla koll på vad som händer i ditt liv där borta. Då kan avståndet emellan oss i alla fall kännas liiiite mindre ;).

    Det är så roligt att läsa om alla äventyr ni hittar på och se alla bilder du tar kring dessa. Det gör att jag får lite bättre koll genom att jag lättare kan sätta mig in i situationen :).

    Jag hoppas att ni har det bra (det verkar så i all fall ;)) och att ni har hunnit hitta på mycket roligt innan skolstart. Som jag har förstått är idag, precis som jag ;). Stort lycka till med denna termin!!!

    Vi hörs! Ha det bäst!

    Saknar dig :)

    Puss <3

    Svar: Hej Sofie! :DJaa det känns inte som att det är så långt längre, världen är ju liten..
    Vi har det jättebra, jag hoppas du med har det? Vi har hunnit fixa en fin bränna, har du hunnit sola ngt mer?:) Hoppas du haft en bra skolstart och att du med får en bra termin! :) Jag finns här på andra sidan jorden... Vi hörs, saknar dig med <3
    Sofie

    2012-08-27 | 15:09:25

Kommentera inlägget här: