Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

Hej hallå !

Kategori:

Idag har jag haft en väldigt bra dag, började med att vi hade digital darkroom i fem timmar som i sig kanske inte var jättekul, men sen gick jag hem och åt och därefter gick jag och Michaela på IBS-möte. Det var ett möte om hur man ska registrera sig till höstens kurser. Det ska vi nämligen göra den 8:e maj! Så man måste vet vad man vill gå tills dess för på precis det datumet klockan ett släpps jag in där och får välja mina kurser, gör man inte det inom några timmar så kan klasserna bli fyllda!
Jag ska i alla fall läsa Portfolio & Photo II för de är obligatoriska för att få mitt AA och IBS certifikat.
Sedan funderar jag på att ta photojournalism, web design I, hiking och stock photography. Men jag får kolla mer på det där, det är mycket som ska tas i åtanke när man väljer.
Jaa, sedan begav jag mig ner till Liwi och Carolina som redan tagit sig ner till stranden för att ligga där och sola och bada och äta kladdmuffins med grädde <3 Det var fint.
Har skrivit klart min uppsats om min kända fotograf, kan ju verkligen säga att han var en intressant person! HAH!
Ni får gärna lämna en kommentar :D ställ lite frågor för jag vet inte vad jag ska skriva :D




Så här såg vi världen när vi provade yoga på stranden ;D

Kommentarer

  • Stefan Andersson säger:

    Hej Sofie hoppas att värden är på rätt håll efter yoga eller vad ni höll på med , skriv bara vad som ni gör i vardagen DADDEN

    2012-04-19 | 21:11:55
  • Ingvor P säger:

    Halloj! Såg bilderna nu från Buena Ventura. Vet en som skulle ha trivts där bland böcker.. och även secondhand! Hoppas allt är bra med dig nu. Är ju nästan så du kan börja räkna ner till hemresan. Tycker tiden har gått ganska snabbt ändå. För resten - den 17 juni blir det loppis i brunnsparken. Har du något att kränga kan du ju boka in en hörna av våra bord! Blir bra det!

    Ser fram emot lite bildvisningar nu i sommar så vi får lite koll på vad ni jobbar med.

    Kram!!!

    2012-04-20 | 10:49:01
  • Anonym säger:

    Ingvor: Det var en mysig men lite läskig stad samtidigt :/ Såg lite läskiga saker där :O

    jaa nu är det 34 dagar kvar ;) ÅÅå vad roligt det är alltid kul att lura på andra människor ens onödiga saker :D lika kul som det är att köpa det själv :D Självklart ;)

    2012-04-21 | 09:32:22

Kommentera inlägget här: