Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

dip dye

Kategori:

Tjenixen! Har precis satt i en dip dye i håret, dvs det ser ut som man doppat topparna i annan färg! Blev en lila färg och jag tyckte det blev väldigt häftigt faktiskt och ganska bra för att jag gjort det själv.( kommer ev bilder sen)
Idag har jag jobbat på en animation som jag har hållt på att bli galen på.. Usch, var inte nöjd med den men det får duga, för jag måste lägga tid på mina andra uppgifter med. Finalsen börjar närma sig och det ska jag nog börja öva till också. Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Fick ett paket på posten idag av Henrik med godis, (mums lakrisal!) och trisslotter :D Jag vann 25 kr!! wihii<3
Liwi och Anna har vart och hämtat sina extra resväskor de ska ha med sig hem, nu börjar det närma sig! Men det ska vara skönt att bo kvar i denna lägenheten och spännande att se vilka nya som flyttar in, även om jag har haft massa kul med dem som bor här nu. Tror också det är skönt att komma tillbaka till ett ställe där man redan har lärt sig var allt finns och hur man gör allting.
Något som är både bra och dåligt är att jag tagit lite för många bilder så jag har fyllt min andra(!) hårddisk på datorn.... hehehehhehehhehe jag vill köpa en mac... de är så fina och bra, speciellt för bildbehandling.

Imorgon ska Anna ha lite teaterkompisar här på kvällen och på fredag har Liwi och jag bestämt att vi alla i 212 ska beställa pizza och ha fredagsmys! :D På söndag ska Anna och jag rida och på kvällen ska vi gå på Liwis konsert och lyssna när hon sjunger :) Bra helg!

Kommentarer

  • carina modliba säger:

    Då köper vi en Mac när du kommer hem!! Vad kostar den döööööö....;) Nu har jag gjort första överraskningen för dig...så mkt bus här på gång för din hemgång..ska bli skönt att få "Curla" lite i gen ( ELLER?? ;))))) saknar min prinsessa...det gick fort ..( som alla sa)..jobbar kvällen den dagen du kommer hem ..men på fredagen grillar vi från sju på morgonen tills.....vi...typ spricker...vad mer önskas det att äta..vad längtar fröken efter?? puss o kram....

    2012-04-26 | 15:21:49
  • Johanna säger:

    åh, jag vill se håååret! :D

    2012-04-28 | 13:03:58
  • Sofieee säger:

    Hihihi Johanna, man ser det lite på fb, sen har jag en bil på instagram med :D



    Mamma: hahahaha jaaa! de är lite dyra bara .... Jaaa vad kul det ska bli :D Grilla massa mums!!! längtar efter kroppkakor tror jag och lite sånt :D pus och kram <3

    2012-04-30 | 02:11:46

Kommentera inlägget här: