Sofie Andersson

Fotostudent i Santa Barbara, Kalifornien

HELP!

Kategori:

Ja, nu har jag väl börjat inse att jag faktiskt ska åka...
Alla papper är klara, bara ett besök på ambassaden om fattas nu, känns både bra och dåligt. Bra för att jag snart blir färdig, dåligt för att jag snart är färdig haha. Att det blir på riktigt liksom.  Allt utom en stor resväska är införskaffat nu, till och med en laptopryggsäck som jag kommer få i julklapp :D

ÅÅåEe, det är bara en månad kvar snart, några veckor.....GAAAAAAAAAAh kommer få en panikattack när jag väl står där på flygplatsen och ska åka..... Jag hoppas att jag klarar av detta och att jag är stark nog att hantera saknaden. Denna sista månad kommer jag bara att umgås med människor som ger mig glädje och kraft.

Sedan jag sa att jag skulle läsa foto i Santa Barbara så verkar mer människor ha tagit mig på allvar, har tagit kort på en familj, en bebis och snart ett bröllop! Det känns lite läskigt, men man måste lita på sig själv att man är bra och att det blir bra. Det är ju jättebra att öva och skapa erfarenhet, jag gör ju detta nästan gratis nu, men en dag ska jag våga ta lite mer betalt.

Men! Snart är det jul och det ska bli jättemysigt, hela släkten samlad(nästan) och bara umgås. Känns bra att jag hinner med detta innan jag åker.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: